Love you ♥

Idag har jag varit i skolan, har pratat med Laura (Min spanska lärare)
Hon sa att vi nu skulle ha provet nästa vecka på torsdagen eller något sa hon :O ♥
Det är ju skönt men nej jag vill bara göra provet och då är man liksom klar :P ♥
Kansak låtar larvigt men jag tycker det bara är skönare att om man har ett prov som man pluggar till så säger läraren att man ska ha till nästa vecka så awwwwwwwww det kan verkligen vara irreterand :P ♥
Men imorgon får vi se om vi bestämmer om vi ska göra det eller inte :O ♥

Juste idag jag tycker så jävla synd om min bästis, Hon har två kaniner fast enna dog idag :'(
Alltså OMG jag börade nästan gråtta i telefonen när jag pratade med henne för jag har själv en kanin och jag vill verkligen att det nte ska hända min kanin.... jag vet hur mkt hon älskar sina kaniner och på fredag när jag träffar henne så kommer jag ta hand om henne verkligen :) ♥

Just nu lyssnar jag när några sjunger låtar och får se om jag röstar på någon :) ♥
Mina favoriter är Jonna F, Jonna T, Sofia och Jim så länge :)
Ni skulle ju oxå kunna rösta på Http://www.nextstar.se den/dom jag kan ge förslag till är Jonna T, Jonna F och Sofia :) ♥
Skulle vara jätte roligt om ni röstade :) ♥


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Det är bra, själv då?



Alltid hemskt då ett djur dör. :(

2010-03-17 @ 00:06:16
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: mm, själv då? ^^

2010-03-19 @ 13:15:57
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Sarah

tar du studenten till sommaren förresten? kolla då in mitt senaste inlägg :)

2010-03-19 @ 16:29:33
URL: http://fotoboustedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0