Sjuk :'(

Varför ska jag alltid bli sjuk?
Vad är det med mej?
Aja imorse så vaknade jag halv sju fett jobbigt,
Det kändes som jag skulle spy så jag fick springa till toan :/
okej nu ska jag inte prata mer om det :) ♥
Nyss så satt jag och Linnéa och kollade på sex and the city och så frågade hon mej
- Felicia undra när New moon kommer utt.
- Ehh Linnéa den har kommit utt.
- Nej.....
- Ehh jooo varför har Issa Maximainen och Irma stenberg den då?
- Nej jag tror dej inte, dom har ng brännt den.
- Okej och nej det har dom inte, men pappa och jag såg den filmen i affären :P
- Varför köpte ni inte den då?
- Vet inte....
- Ja just det... haha
- Men det var bara för att den filmen vi såg så var det New moon och twilight i samma annars skulle vi gjort det...
- HAHA... okej men jag tror dej inte...

Ja så kul har man när man pratar med syrran så nu har man messat Issa och frågat haha ndra vem som har rätt :P <3
Haha och just det jag säger bara vi bråkade inte vi hade fett roligt när vi prata för aa ni skulle fatta om ni hörde mej :D <3
Idag ska man faktikst bara ta det lungt, får se hur det blir medNew moon saken :D <3

Men ha det bra

Kommentarer
Postat av: Irma

hah! Japp, den har kommit ut för lääänge sen :P Precis som du sa så har jag ju sett den ♥ :D

2010-02-24 @ 20:35:32
URL: http://lordagsbarnet.blogg.se/
Postat av: Carolina

Besök gärna min blogg :)<3

2010-02-27 @ 20:02:12
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0