3 lektioner kvar.....

Omg säge rjag bara idag har vi nog cyklat ehhh skit långt för bara för att typ ha det mysigt okej det var väl värt det men endå skit jobbigt :D ♥ Fast är endå jätte glad för igår så hade jag typ hur ska man säga kej på facebook igår så hittade jag min kompis som jag inte har träffat på typ skit länge sen säkert två till ett år alltså det är ju skit länge sen och är nu glad att jag ska få kontakt :P Nu är det ju skit finnt väder är 24.6 grade ute och 25.5 grade inte haha varmare ute ska nog ut och sola sen blir det att man kanske drar och badar hos ELIN naww älskar dej darling :D ♥
Ja nu måste jag fan leta efter min mobil haha hittar den inte eller jag är ju bara i mitt rum så jag har inte letat har inte orkat heller fast ska gå ner snart :P ♥
Som ni ser så är det bara 3 vanliga skoldagar och som sakt har vi bara 3 vanliga imorgon och så har man sovmorgon till nio och börjar halv elva jag säger bara fyfan va skönt :D ♥
Så här ser schemat utt till nästa vecka för mej och alla i min klass :P ♥

Men nu ska jag sticka men ni får ha det så bra vi hörs :D ♥
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0