Dålig jag är ♥

Hejsan bloggen :D ♥
Gud va dålig jag är alltså med mina uppdateringar :P ♥ Har inte bloggat på länge :/
Har inte haft det så roligt så inte så spännande har det inte vart....
Hade SO prov idag gud det gck bättre en vad jag trodde det skulle göra jaag trodde verkligen det skulle gå åt helvete :P ♥ Har Matte prov på fredag får se hur det går...... hoppas det går bra :D
Fy fan vad man kan hata killar ibland är helt förälskad i en kille som märker knappt att jag finns i hans hjärta, har kännt han skit länge fattar inte va fan han tänker på....
Skrev idag....
Trodde du var eller fall lite mognare en vad dom andra killarna är men hade väl fel......
du vågar knappt inte prata med mej du vågar inte träffa mej och du ignorrerar mina sms.
Du är inte som jag trodde du var du är som dom andra killarna jag känner hade väl tyvär fel...... :'( <33333
Fattar inte igentligen hur killar tänker ibland :P ♥
Nu sitter jag och gör ingenting men aa nu får ni några bildej jag bjuder på :D ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket! Jodå det är bra, själv då? :)<3

2010-05-04 @ 18:26:45
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: sagha

tack:) ja sj?

2010-05-04 @ 18:33:43
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0